Què és
Els Plans d'Ocupació són contractacions temporals que oferta l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat, amb l'objectiu de millorar la ocupabilitat de les persones contractades.
Qui ho pot tramitar
Ciutadans/as interessats en la contractació, que compleixin els requisits que marca la convocatòria.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (Cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Quan es pot tramitar
Entre el 03/04/2024 el 17/04/2024 (ambdos inclosos)
Normativa
BASES REGULADORES DE LA CONVOCATÒRIA DELS PROCESOS DE SEL·LECCIÓ DELS PLANS D'OCUPACIÓ CORRESPONENTS AL PLA DE XOC CONTRA L'ATUR DE L'AJUNTAMENT DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT.
Bases específiques de la convocatòria d' ABRIL 2024
Documentació necessària
- Original i fotocòpia del NIF o del NIE. (en cas de renovació del NIE, s'ha de presentar fotocòpia del resguard de renovació).
- Fotocòpia que acrediti estar inscrit a l'Oficina de Treball com a demandant d'ocupació.
- Curriculum vitae, actualitzat.
- Fotocòpia del títol acreditatiu per a les persones que optin a llocs de treball que requereixin titulació específica.
- Fotocòpia del certificat de discapacitat si escau.
- Documentació acreditativa dels factors socials, dels mèrits professionals i altres.
Mes informació
https://www.cornella.cat/ca/tramits/oferta-publica/plans-docupacio
On
- SEU ELECTRÒNICA de l'Ajuntament de Cornella. Per a facilitar el tràmit telemàtic, recordem que servei OAC 360, té la finalitat d'acompanyar els ciutadans i ciutadanes perquè puguin fer la majoria de tràmits de manera telemàtica. Per a accedir a aquest servei podeu trucar al 935.955.093 o enviar mail a oac360@aj-cornella.cat.
- OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ (Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat)
De dilluns a divendres
- Matí: de 8:30 a 14:30 hores (del 15 de juny al 15 de setembre, de 8:30 a 13:30 hores)
- Tarda: de 16:30 a 19:30 hores
Descàrrega d'impresos
Instància Plans d'Ocupació (Convocatòria Abril 2024)
Convocatòria Plans d'Ocupació (Convocatòria Abril 2024)
On adreçar-se?
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia