Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Tràmits
Informació Tràmit

 CERTIFICATS/VOLANTS PADRÓ MUNICIPAL

CERTIFICAT DE CONVIVÈNCIA

Què és
És el document que acredita la convivència de les persones empadronades a un domicili i el període.


Qui ho pot tramitar
L'interessat o el seu representant.
En cas que el certificat sigui d'una persona difunta, el podran sol.licitar els familiars o hereus que s'acreditin com a tals.

Com es pot tramitar
PRESENCIALMENT:

Documentació necessària:

1.- Imprimiu la Instància i empleneu-la fent-hi constar el motiu.
2.- DNI, NIE o passaport original de la persona interessada.
3.- Si qui fa el tràmit no és l'interessat, a més a més haurà de portar:
3.a.- Autorització del sol.licitant.
3.b.- Fotocopia del DNI, NIE o passaport del sol.licitant
3.c.- DNI, NIE o passaport original i fotocopia de qui fa el tràmit

ON-LINE

Amb el certificat digital a través de la Carpeta Ciutadana mitjançant el Registre General (apartat "Tràmits On-Line"), fent-hi constar el motiu.

Observacions
El termini de lliurament aproximat és de 7 dies hàbils


On adreçar-se

OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Link extern Veure mapa amb
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (es recomana fer ús de la cita prèvia per evitar temps d'espera)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (amb cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12

Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h
Tarda: de 16:30h a 19:00h (amb cita prèvia)



Descàrrega d'impresos
PDF Instància Genèrica
PDF Autorització Tràmit Padró