Què és
Anotació de la defunció d'una persona que està donada d'alta al padró d'habitants de Cornellà de Llobregat.
Les defuncions inscrites al Registre Civil de Cornellà de Llobregat són mecanitzades directament al Padró d'Habitants. Tanmateix, en cas d'urgència, es podrà sol·licitar l'anotació en cas que el Registre Civil hagi fet la inscripció però no encara la mecanització al Padró d'Habitants de Cornellà de Llobregat.
Qui ho pot tramitar
Qualsevol persona física major d'edat que acrediti un interès legítim.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada.
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ PER VÍDEO ATENCIÓ
Aquest tràmit està disponible mitjançant la video atenció. Cal sol·licitar cita prèvia en el nostre servei de l'OVAC.
(*) Important: Recordi adjuntar la documentació requerida abans de començar la seva vídeo atenció mitjançant l'accés de "Gestió de Cites" que rebrà al seu mail un cop hagi agafat cita.
Quan es pot tramitar
En qualsevol moment
Temps de tramitació
El termini d'anotació al Padró Municipal d'Habitants aproximat és de 5 dies hàbils.
Preu
Gratuït
Normativa
Aquest procediment està regulat a l'article 5.2.2. de la Resolució de 29 d'abril de 2020 de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020 de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la que es dicte instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la Gestió del Padró Municipal.
Documentació necessària
a) Document d'identificació del sol·licitant.
b) Document que acrediti l'interès legítim del sol·licitant.
c) Certificat de defunció emès pel Registre Civil corresponent.
Mes informació
En cas que necessiti un certificat de residència de la persona que causa baixa en el Padró Municipal d'Habitants pot fer-ho en el següent enllaç:
Certificat d'empadronament (Residència)
Descàrrega d'impresos
SOL·LICITUD BAIXA EN EL PADRÓ MUNICIPAL PER DEFUNCIÓ
Model autorització de representació (tràmit Padró)
On adreçar-se?
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia