Què és
Conèixer la nomenclatura i el número de finques urbanes.
Qui ho pot tramitar
La persona interessada o representant.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Temps de tramitació
Termini: 1 mes.
Documentació necessària
1.- Ompliu la instància i signeu-la
2.- Plànol d'emplaçament 1/500, indicant la ubicació.
3.- Còpia del NIF o DNI del sol·licitant.
4.- Si es sol·licita en representació de la propietat, fer constar el nom del propietari.
Descàrrega d'impresos
Sol·licitud de nomenclatura i número de finques urbanes
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE POLITICA TERRITORIAL
Racó d'Enric Móra 8 (La Rectoria), 08940 - Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Tel. 93 377 02 12