Què és
La instància genèrica permet presentar una sol·licitud, al·legació, recurs o suggeriment. Es pot fer servir quan no existeixi un tràmit específic que comporti l'ús d'un model.
Qui ho pot tramitar
Qualsevol persona interessada.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància genèrica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Quan es pot tramitar
Durant tot l'any.
Temps de tramitació
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Preu
Gratuït
Documentació necessària
No cal aportar documentació.
Descàrrega d'impresos
Instància Genèrica
On adreçar-se?
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia