Què és
Presentación factura per un import inferior a 3.005,07€ (iva inclós)
Qui ho pot tramitar
Proveïdors de béns i serveis de l'administració municipal quan l'import de les factures sigui inferior a 3.005,07 euros (IVA inclòs) i no siguin factures derivades de contractes menors d'import superior als 3.005,06 euros (IVA inclòs) o de contractes derivats de procediments oberts, negociats o restringits.
Els proveïdors que no compleixin aquests requisits hauran de presentar obligatòriament les factures mitjançant el Punt General d'Entrada de Factures Electròniques d'acord amb la informació publicada en el següent enllaç:
Presentació de factures per import superior als 3.005,06 € (IVA inclòs)
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
* Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant la factura en format paper al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
de l'Ajuntament de la Oficina d'Atenció al Ciutadà.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Mitjançant el Punt General d' Entrada de Factures Electròniques.. L'obligatorietat de presentar telemàticament les factures superiors als 3.005,06 euros no exclou la possibilitat d'utilitzar el mateix canal a aquelles factures d'un import inferior a 3.005,07 euros. Per tenir mes informació de com utilitzar el Punt General d'Entrada de factures electròniques feu click aquí
El procediment de la factura electrònica consta dels següents pasos:
- Generar e-factura
- Signar-la digitalment
- Presentar-la telemàticament
1-. Com generar la e-factura
El format de les factures electròniques que es presentin serà el que determini de forma conjunta el Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme i el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Pot consultar aquí el format vigent.
Si el proveïdor no disposa d'una aplicació per generar factures electròniques en el format normalitzat podrà utilitzar qualsevol d'aquestes plataformes gratuïtes:
A més del contingut mínim que han de tenir les factures, regulat pel Real Decreto 1619/2012, de 30 de noviembre, por el que se aprueba el Reglamento por el que se regulan las obligaciones de facturación., les factures electròniques presentades per la seva tramitació en aquest Ajuntament hauràn de contenir els següents camps (veure apartat 'Més informació' al final d'aquesta pàgina)
2-. Signatura digital
Les factures electròniques han de presentar-se signades mitjançant certificat digital reconegut pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Pot consultar els prestadors de serveis de certificació de signatura electrònica aquí
3-. Presentació telemàtica
Un cop les factures electròniques hagi
Quan es pot tramitar
El termini per a la presentació de les factures serà de 30 dies des de la data de lliurament efectiu de les mercaderies o de la prestació de serveis.
Temps de tramitació
Un cop presentades l'Ajuntament disposa de 30 dies per l'aprovació de les factures i de 30 dies per fer efectiu el pagament un cop siguin aprovades. Per tant, si la documentació es correcta i no hi ha cap impediment formal, el termini màxim pel pagament és de 60 dies.
Normativa
Ordenança Reguladora de l'Administració Electrònica.
Ley 25/2013, de 27 de diciembre, de impulso de la factura electrónica y creación del registro contable de facturas en el Sector Público.
Reglament Municipal Regulador del Registre Comptable de Factures i de les Factures Electròniques
Observacions
Al mateix portal d'enviament de la factura electrònica es podran consultar les següents dades :- Les dades de la presentació en el Registre del Punt d'Entrada de les Factures Electròniques.
- Les dades del Registre Comptable de Factures (un cop la factura ha estat registrada a la comptabilitat)
- La situació de la factura:
- Comptabilitzada (s'ha reconegut l'obligació de pagament).
- Pagada.
- Rebutjada
- Anul·lada (a sol·licitud del proveïdor)
Per qualsevol dubte o consulta que els interessats puguin tenir en relació a la facturació electrònica, poden trucar al número de telèfon 902 881 699. Es tracta d'un "call center" possat en marxa per la Generalitat de Catalunya i el Consell General de Cambres de Catalunya per resoldre dubtes i orientar sobre la e-facturació.
Mes informació
Dades necessaries per a la generació de factures electròniques per a la tramitació en aquest Ajuntament:
- DIR3:
- Órgano gestor: L01080734
- Oficina contable: L01080734
- DEPARTAMENTS:
- Unitat tramitadora: LA0011889 - ALCALDIA
- Unitat tramitadora: LA0011890 - PROGRAMES D'ALCALDIA
- Unitat tramitadora: LA0011891 - INFORMATICA
- Unitat tramitadora: LA0011892 - COMUNICACIÓ
- Unitat tramitadora: LA0011893 - SÍNDIC DE GREUGES
- Unitat tramitadora: LA0011894 - INTEGRACIO I MEDIACIO
- Unitat tramitadora: LA0011895 - GABINET TECNIC INNOVACIO URBANA I SOCIAL
- Unitat tramitadora: LA0011896 - ÀREA D'ESTUDIS I ACTUACIONS AMBIENTALS
- Unitat tramitadora: LA0011897 - OFICINA D'ATENCIO AL CIUTADA
- Unitat tramitadora: LA0011898 - TRANSPARENCIA
- Unitat tramitadora: LA0011899 - GUÀRDIA URBANA I PROTECCIÓ CIVIL
- Unitat tramitadora: LA0011900 - MANTENIMENT
- Unitat tramitadora: LA0011902 - ACTIVITATS, ORDENANCES CIVIQUES I GESTIÓ ADMINISTRATIVA
- Unitat tramitadora: LA0011903 - ACCIÓ SOCIAL
- Unitat tramitadora: LA0011904 - POLÍTIQUES DE FAMILIA
- Unitat tramitadora: LA0011906 - EDUCACIO
- Unitat tramitadora: LA0011907 - POLÍTIQUES D'OCUPACIÓ
- Unitat tramitadora: LA0011911 - SALUT PUBLICA
- Unitat tramitadora: LA0011927 - POLÍTICA TERRITORIAL I HABITATGE
- Unitat tramitadora: LA0011929 - SERV. JURIDIC I ADM. POL.TERRITORIAL
- Unitat tramitadora: LA0011930 - MEDI AMBIENT
- Unitat tramitadora: LA0011931 - POLÍTIQUES D'IGUALTAT
- Unitat tramitadora: LA0011932 - CULTURA
- Unitat tramitadora: LA0011933 - PATRIMONI CULTURAL
- Unitat tramitadora: LA0011934 - JOVENTUT
- Unitat tramitadora: LA0011935 - POLITIQUES LGTBI
- Unitat tramitadora: LA0011936 - POLÍTICA LINGÜÍSTICA
- Unitat tramitadora: LA0011937 - RECURSOS HUMANS
- Unitat tramitadora: LA0011938 - RECURSOS JURIDICS
- Unitat tramitadora: LA0011939 - ARXIU
- Unitat tramitadora: LA0011940 - SECRETARIA GENERAL
- Unitat tramitadora: LA0011941 - GESTIO ADMINISTRATIVA GRAL.
- Unitat tramitadora: LA0011943 - INTERVENCIO
- Unitat tramitadora: LA0011944 - TRESORERIA
- Unitat tramitadora: LA0011945 - COMERÇ
- Unitat tramitadora: LA0011946 - GESTIÓ TRIBUTÀRIA
- Unitat tramitadora: LA0011947 - ACCIÓ COMUNITÀRIA I RECURSOS AL MÓN ASSOCIATIU
- Unitat tramitadora: LA0011948 - ESPORTS
- Unitat tramitadora: LA0011949 - COOPERACIO I SOLIDARITAT
- Unitat tramitadora: LA0031658 - SOCIETAT DEL CONEIXEMENT
- Unitat tramitadora: LA0031659 - CONSUM
- Unitat tramitadora: LA0031660 - MEMÒRIA HISTÒRICA
- Unitat tramitadora: LA0031661 - TURISME
- Unitat tramitadora: LA0031662 - SERVEIS DE PROXIMITAT
- Unitat tramitadora: LA0031664 - PROGRÉS MORAL
- Unitat tramitadora: LA0033679 - CIUTAT DE LA LECTURA I BIBLIOTEQUES
Si el Departament gestor no figura en aquest llistat, faci servir el codi general:
- Unitat tramitadora: L01080734 - GENERAL
- INE10: 0807340003
- CIF P0807200A
- Nombre: Ajuntament de Cornellà de Llobregat
- Dirección: Pl.Esglesia s/n
- Municipio: Cornellà de Llobregat
- Provincia: Barcelona
On adreçar-se?
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia