Què és
Sol·licitud / Justificació de subvencions per a projectes que es realitzin els anys 2025 i que tinguin com a objectiu l'organització de les següents activitats:
- PROJECTES JUVENILS
Qui ho pot tramitar
Podran ser beneficiàries les entitats juvenils i les entitats educatives en el temps lliure, que realitzin les seves activitats a la localitat, amb seu o delegació a Cornellà de Llobregat, o que encara que no tinguin el seu domicili en aquest municipi realitzin activitats en defensa, foment o millora dels interessos generals o sectorials dels veïns de la ciutat de Cornellà de Llobregat, en ambdós casos, degudament inscrites al Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
Del 4 al 29 de novembre de 2024
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Temps de tramitació
Sol·licitud
20 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al DOGC.
Del 4 al 29 de novembre de 2024
Justificació (2024, 2025)
Les subvencions atorgades hauran de justificar-se, com a màxim, dins del termini de dos mesos, a comptar de la data de finalització de l'execució del projecte. En cas d'haver executat el projecte amb anterioritat a la concessió de la subvenció, dins del termini de dos mesos a partir de la data del seu pagament.
Normativa
En tot el que no preveuen expressament aquestes Bases són d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la indicada Llei, les Bases d'execució del Pressupost General de l'exercici 2022, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i demés legislació concordant.
Documentació necessària
La presentació dels documents i models detallats serà condició necessària per a la tramitació de la sol·licitud. El documents i annexos utilitzat per a la sol·licitud i la justificació hauran de ser els aprovats en aquestes bases i no es podran modificar.
Sol·licitud
1. Sol·licitud de subvenció. (Annex S-1)
2. DNI/NIE.
3. Codi d'Identificació Fiscal (CIF) de l'entitat peticionaria.
4. Fitxa tècnica del projecte, pel qual es sol·licita la subvenció incloent totes les activitats. (Annex S-2)
5. Pressupost, previst per al projecte pel que es demana la subvenció, incloent totes les activitats del mateix. (Annex S-3)
6. Compliment de les obligacions fiscals i amb la Seguretat Social. Si es denega de forma expressa a l'Ajuntament l'autorització per obtenir de manera directa l'acreditació, haurà d'aportar una de les opcions següents. (Annex S-4)
* En qualsevol cas, els beneficiaris podran aportar directament les certificacions corresponents expedides per l'Agència Estatal de l'Administració Tributària i per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
7. Certificat de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat conforme està al corrent de pagament de totes les obligacions respecte aquest. L'acreditació de trobar-se al corrent de les seves obligacions fiscals amb l'Ajuntament se substituirà per la seva comprovació per part de la Tresoreria Municipal que ho comunicarà a l'òrgan instructor.
8. Sol·licitud transferència bancaria. Aquesta no serà necessària quan l'entitat ja tingui domiciliat l'ingrés d'altres subvencions. (Annex S-5)
Justificació
1. Sol·licitud. (Annex J-1)
2. Memòria del projecte. (Annex J-2)
3. Memòria d'ingressos i despeses. (Annex J-3)
4. Factures/ nòmines.
5. Publicitat. (Annex J-4)
6. Retribucions dels òrgans de direcció o d'administració. (Annex J-5)
7. Carta de pagament del reintegrament de les quantitats no aplicades, si s'escau.
Observacions
La presentació dels documents i models detallats serà condició necessària per a la tramitació de la sol·licitud. El documents i annexos utilitzat per a la sol·licitud i la justificació hauran de ser els aprovats en aquestes bases i no es podran modificar.
Descàrrega d'impresos
BASES JOVENTUT 2024-2027
Sol·licitud. S-1 Sol·licitud
Sol·licitud. S-2 Fitxa tècnica del projecte
Sol·licitud. S-3 Pressupost
Sol·licitud. S-4 Declaració responsable
Sol·licitud. S-5 Transferència bancària
Justificació. J-1 Instància
Justificació. J-2 Memòria projecte
Justificació. J-3 Memòria econòmica ingresos i despeses
Justificació. J-4 Publicitat
Justificació. J-5 Retribucions òrgans de direcció
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA GENERAL (GAG)
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Telèfon: 93 377 02 12