Qui ho pot tramitar
Tant el transmitent com el nou titular.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
D'acord a l'art.5 del Decret 131/2022, de 5 de juliol, del Reglament de la Llei de facilitació de l'activitat econòmica, estableix que les persones usuàries de la FUE s'han de relacionar digitalment amb les administracions públiques catalanes.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Preu
Consultar taxes a l'ordenança fiscal municipal
- Odenança Fiscal núm 9. 4b (Tarifa 0013)
- Odenança Fiscal núm 9. 4c (Tarifa 0014)
Podeu generar i pagar l'autoliquidació de la taxa online seguint aquestes instruccions:
Pas 1) Obtenció del document d'autoliquidació (Concepte - 000103 T. OBERTURA ESTABLIMENTS)
Seleccionar tarifa corresponent:
a) Autoliquidació per a les activitats regulades per la Llei 20/2009 o la Llei 11/2009 i Decret 112/2010:
- Tarifa 0013 LLEI 20/9-11/9 CTROL INICIAL INSP. 1ª VISITA
b) Autoliquidació per a les activitats innòcues regulades per la Llei 18/2020.:
- Tarifa 0014 INNÒCUES - CTROL INICIAL I INSPECCIONS 1ª VISITA
Pas 2) Un cop obtingut el document d'autoliquidació: Pagament online (Caixabank)
Pas 3) Adjuntar justificant i autoliquidació a la sol·licitud.
Més informació:
- Autoliquidació de Taxes per a la tramitació de sol·licituds
- Descarrega instruccions
Documentació necessària
La documentació que s'haurà d' adjuntar juntament amb la sol·licitud és la següent:
- Declaració conjunta de transmissió de la titularitat de la activitat, signada digitalment, tant per l'antic titular com pel nou titular
- DNI de l' anterior titular
- DNI del nou titular
- Contracte de lloguer o escriptura de propietat
- Escriptura de constitució de la societat i poders del representant, en el cas d'una societat
- Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil segons art. 80 decret 112/2010 pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives (fotocòpia)
- Control periòdic, si s'escau, emès per una ECA d'acord amb els art. 130 i 132 del Decret 12/2010
- Estudi d'impacte acústic, si s'escau, emès per tècnic competent d'acord amb l'art. 33.2 del Decret 112/2010, juntament amb certificat que acrediti que no es superen els valors límits d'immissió que siguin d'aplicació una vegada instal·lats els elements d'aïllament, d'acord amb el punt 5 de l'annex 10 del decret 176/2009, emès pel tècnic competent o per una Entitat
- Autoliquidació de la taxa i justificant de pagament
Mes informació
Per obtindre informació sobre aquest tràmit faci click en el següent enllaç:
Comunicació de canvi de titularidad d' activitats
On adreçar-se?
DEPARTAMENT ACTIVITATS I ORDENANCES CÍVIQUES
c/ Energia, 97 - 101, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació