Qui ho pot tramitar
La persona interessada o el seu representant.
En cas que el certificat sigui d'una persona difunta, el podran demanar els familiars o hereus que s'acreditin com a tals.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Temps de tramitació
Certificat Individual, Col·lectiu i Històric Individual s'obté al moment.
Per a sol·licituds d'un altre tipus de certificats d'empadronament, el termini de lliurament aproximat és de 7 dies hàbils.
Preu
Gratuït
Documentació necessària
1.- Imprimiu la instància i empleneu-la fent-hi constar el motiu i el període si el que demaneu és un certificat històric. (Presencial)
2.- DNI, targeta de residència o passaport original de la persona interessada..
3.- Si qui fa el tràmit no és la persona interessada, a més haurà de portar:
3 3.a.- Autorització del sol·licitant.
3 3.b.- Fotocòpia dels DNI, targeta de residència o passaport del sol·licitant.
3 3.c.- DNI, targeta de residència o passaport original de qui fa el tràmit.
4.- Acreditació del parentiu quan el certificat sigui per tramitar la declaració d'hereus.
5.- Lliureu la instància amb tota la documentació al Registre General de l'Ajuntament
Observacions
Quin document necessito, Certificat d'empadronament o Volant d'empadronament?
CERTIFICAT PADRÓ
- AGÈNCIA TRIBUTÀRIA: tràmits fiscals
- SUBDELEGACIÓ DEL GOVERN: tràmit de nacionalitat, renovació de documentació
- CONSULATS
- ENTITAT BANCÀRIA: renovació lloguer
VOLANT PADRÓ
- REGISTRE CIVIL: expedients matrimonials, modificacions dades personals
- OFICINA LOCAL HABITATGE: inscripció d'habitatges protecció oficial, ajut de lloguer
- GENERALITAT DE CATALUNYA: famílies nombroses i monoparentals, grau de dependència, arrelament, agrupacions familiars
- DEPARTAMENT EDUCACIÓ: inscripcions escoles bressol, primària i secundària, ajut menjador, ajut estudis universitat
- NOTARIA: herències, matrimonis (parella de fet)
- TRÀNSIT: vehicles, permís conduir
- MINISTERI INTERIOR (policia): renovacions DNI, passaport, carta invitació
- SOC: inscripció demanda feina
- SEPE: prestacions
- ALTRES: inscripcions gimnàs, adquisició vehicles, autorització aparcament zona verda
- (*) SEGURETAT SOCIAL: tràmit IMV (ingrés mínim vital) i ajut infància (no cal certificat ni volant, es demana d'ofici)
Descàrrega d'impresos
Instància Genèrica
Model autorització de representació (tràmit Padró)
On adreçar-se?
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Informació i tramitació
Horari d'atenció al ciutadà:
Matí: de 08:30h a 14:30h (cal sol·licitar cita prèvia)
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia)
Telèfon: 93 377 02 12
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre):
Matí: de 08:30h a 13:30h (cal sol·licitar cita prèvia
Tarda: de 16:30h a 19:00h (cal sol·licitar cita prèvia