Què és
Justificació subvencions en règim de concurrència competitiva destinades a la contractació per empreses, preferentment amb seu social, delegació o centre de treball al terme municipal de Cornellà de Llobregat, que contractin a persones en situació d'atur 2024, 2025, 2026, 2027
Tràmits relacionats:
- Esmenar una sol·licitud (aportar documentació a un registre o expedient)
Qui ho pot tramitar
Han de justificar la subvenció les empreses beneficiaries que tenen la seva seu o un centre de treball a Cornellà de Llobregat i que ja han sol·licitat la subvenció i ha sigut acceptada.
El tràmit de Justificació de la subvenció és el procés obligatori mitjançant el qual aquestes entitats acrediten l’ús correcte de la subvenció concedida.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Temps de tramitació
- Contractes finalitzats com a màxim el dia de pagament de la subvenció: 1 mes a comptar des de la data de pagament d'aquesta.
- Contractes que finalitzin amb posterioritat a la data de pagament: 1 mes de la seva finalització o en el mes 13 si el contracte és indefinit.
Normativa
En tot el que no preveuen expressament aquestes Bases són d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la indicada Llei, les Bases d'execució del Pressupost General de l'exercici 2021, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i demés legislació concordant.
D'acord amb l'article 7 de la Llei 7/2012, de 29 d'octubre, de modificació de la normativa tributària i pressupostària i d'adequació de la normativa financera per a la intensificació de les actuacions en la prevenció i lluita contra el frau, no es podran realitzar pagaments en efectiu d'import igual o superior a 1.000 euros o el seu contravalor en moneda estrangera, o aquell import que determini la Llei en cada moment, quan alguna de les parts actuï en qualitat d'empresari o professional.
Documentació necessària
1. Instància (annex J-1) signada pel legal representant de l'empresa/entitat beneficiària amb les següent dades:
2. Relació de despeses realitzades per a la contractació: Annex núm. J-2.
3. Declaració de les retribucions dels òrgans de direcció o d'administració. Annex núm. J-3
4. Nòmines dels dotze mesos compromesos, on consti el treballador/a objecte de la subvenció.
5. Butlletins de cotització a la seguretat social (TC1) i relació nominal de persones treballadores (TC2).
6. Extractes bancaris o rebuts de la transferència bancària justificatius del pagament de les nòmines, de les cotitzacions a la seguretat social i de les retencions de l'IRPF.
7. Model 111 i 190, amb la relació d'imports nominals de la retenció de l'IRPF on consti la persona contractada.
8. En el cas d'acomiadaments: Carta d'acomiadament i/o resolució judicial (si s'escau), signada pel treballador i l'empresa.
9. Certificat conforme s'ha realitzat el curs de prevenció i riscos de la persona contractatada.
10. En cas de suspensió temporal del contracte com a consequència directa de la declaración de l'estat d'alarma o mesures anàlogues (ERTO), a més a més s'haurà d'aportar:
- Resolució d'aprovació de l'Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació (ERTO)
- Vida Laboral de la pèrsona contractada, objecte de la subvenció.
- Carta de comunicació a la persona contractada on es facin constar les condicions i durada de l'ERTO.
Descàrrega d'impresos
BASES 2024-2027 OCUPA M 6-6
Justificació. J-1 Sol·licitud
Justificació. J-2. Relació despeses contracte
Justificació. J-3 Declaració retribucions
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA GENERAL (GAG)
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Telèfon: 93 377 02 12