Qui ho pot tramitar
Podran ser beneficiàries aquelles entitats juvenils i les entitats educatives en el temps lliure, que realitzin les seves activitats a la localitat, amb seu o delegació a Cornellà de Llobregat, o que encara que no tinguin el seu domicili en aquest municipi realitzin activitats en defensa, foment o millora dels interessos generals o sectorials dels veïns de la ciutat de Cornellà de Llobregat, en ambdós casos, degudament inscrites al Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat, sempre que se’ls hagi concedit la subvenció corresponent.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Temps de tramitació
Justificació (2024, 2025)
Les subvencions atorgades hauran de justificar-se, com a màxim, dins del termini de dos mesos, a comptar de la data de finalització de l'execució del projecte. En cas d'haver executat el projecte amb anterioritat a la concessió de la subvenció, dins del termini de dos mesos a partir de la data del seu pagament.
Normativa
En tot el que no preveuen expressament aquestes Bases són d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la indicada Llei, les Bases d'execució del Pressupost General de l'exercici 2022, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i demés legislació concordant.
Documentació necessària
La presentació dels documents i models detallats serà condició necessària per a la tramitació de la sol·licitud. El documents i annexos utilitzat per a la sol·licitud i la justificació hauran de ser els aprovats en aquestes bases i no es podran modificar.
Justificació
1. Sol·licitud. (Annex J-1)
2. Memòria del projecte. (Annex J-2)
3. Memòria d'ingressos i despeses. (Annex J-3)
4. Factures/ nòmines.
5. Publicitat. (Annex J-4)
6. Retribucions dels òrgans de direcció o d'administració. (Annex J-5)
7. Carta de pagament del reintegrament de les quantitats no aplicades, si s'escau.
Observacions
Tràmits relacionats:
- Aportar documentació a un registre o expedient (Esmenar una sol·licitud)
Descàrrega d'impresos
BASES JOVENTUT 2024-2027
Justificació. J-1 Sol·licitud
Justificació. J-2 Memòria projecte
Justificació. J-3 Memòria econòmica ingresos i despeses
Justificació. J-4 Publicitat
Justificació. J-5 Retribucions òrgans de direcció
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA GENERAL (GAG)
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Telèfon: 93 377 02 12