Qui ho pot tramitar
Podran ser beneficiàries les Comunitats de Propietaris que no disposin d'instal·lació d'ascensor i que el seu edifici disposi de planta baixa més una planta (PB+1) com a mínim, legalment constituïdes, i amb domicili a la ciutat de Cornellà de Llobregat. També poden ser beneficiàries les entitats sense ànim de lucre que no disposin d'ascensor, o en el cas de disposar-ne, hagin d'adequar-lo al Codi d'accessibilitat de Catalunya basat en la Llei 13/2014, de 30 d'octubre.
Com es pot tramitar
D'acord, amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representant en algun d'aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
TRAMITACIÓ PRESENCIAL (*)Dades de presentació pendents de publicar
- (*) Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment al Registre d'aquest Ajuntament.
- 1-. Imprimir la instància específica i complimentar-la.
2-. Lliureu la sol·licitud adjuntant tota la documentació requerida al Registre General d'Entrada (cal sol·licitar cita prèvia).
* També pot enviar la sol·licitud per correu a: Plaça de l'Església 1, 08940 Cornellà de Llobregat.
Quan es pot tramitar
La sol·licitud juntament amb la documentació, podrà presentar-se des del dia següent a la publicació de l'extracte de la convocatòria al DOGC.
Normativa
En tot allò que no preveuen expressament aquestes bases, són d'aplicació la Llei 38/2003, General de Subvencions, el Reglament de la Llei General de Subvencions, aprovat per RD 887/2006, les Bases d'Execució del Pressupost, la Llei 39/2015, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals i demés legislació concordant.
Documentació necessària
Compte justificatiu normal:
1. Certificat final d'obra visat.
2. Certificat de posta en marxa (ECA).
3. Relació de despeses i ingressos (DOC.4, DOC.5).
4. Factures.
5. Fotografies de l'ascensor.
Observacions
Tràmits relacionats:
- Aportar documentació a un registre o expedient (Esmenar una sol·licitud)
- Solicitud subvención ASCENSORS
Descàrrega d'impresos
BASES ASCENSORS 2024-2025
DOC.4 Relació justificants despeses
DOC.5 Relació ingressos
On adreçar-se?
DEPARTAMENT DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA GENERAL (GAG)
Plaça de l'Esglèsia, 1, 08940-Cornellà de Llobregat
Ubicació
Observacions:
Telèfon: 93 377 02 12